U12 / U13

U12/13

I træningen fokuserer vi på, at det først og fremmest skal være sjovt at gå til fodbold.

Vi lægger vægt på, at der er plads til ALLE uanset niveau.

Vi deltager i turneringer udendørs, og har fokus på at alle kommer ud og spille kamp.

Træningstider

Forår/Sommer:

• Mandage kl. 17.00-18.15
  • Onsdage kl. 17.00-18.15

Vinter:

• Kommer senere

Kommunikation

Alle informationer på holdet kommunikeres via www.holdsport.dk hvor administrator er klubbens bestyrelse. Vi forventer at samtlige spillere melder til og fra både træning, kampe og sociale arrangementer på www.holdsport.dk.

På den måde kan både trænere og spillere følge med til opbakning på holdet. Vi har også en facebook side "Jernløse Boldklub u11/12”

Nye spillere / gæstetræning

Der er altid plads til nye spillere på vores årgang. Du er derfor MEGET velkommen til at træne sammen med os nogle gange, for at se om det skulle være noget. I møder blot op til træning eller kontakter en af os trænere for at få en snak om mulighederne.

Trænere

Oliver Johannessen