Dame Fodbold Fitness

-  Kun for kvinder -

Har du brug for at komme ud og røre dig, være sammen med andre mennesker og få grint lidt? Så er det her måske lige det rette for dig. Holdet er en del af konceptet fodbold fitness, som i al sin enkelthed går ud på at spille fodbold for sjov og for motionens skyld.
Vi er dog rykket lidt videre og har nu to sæsoner været tilmeldt til turnering og er det også igen her til efteråret 2022.

Træningen er typisk bygget op så vi starter med fitness-øvelser som opvarmning, vi sørger for at hele kroppen bliver varmet godt op. Efter dette laver vi nogle fodboldtekniske træningsøvelser inden vi afslutter med at spille til to mål.

Alle kan være med, og det er overraskende så hurtigt en træning kan gå når man har det sjovt.

Har du lyst til at være med, kontakt træneren på Messenger eller send en mail til formand@jernloeseboldklub.dk

Træningstider

Forår og sommer:
Mandag kl.17:00-18:15 ved Jernløse Hallen (udendørs)

Vinter:
· Kommer senere

Kommunikation:
Som udgangspunkt kommunikeres via www.holdsport.dk i hele klubben.

Nye spillere / gæstetræning;

Der er altid plads til nye spillere på vores hold. Du er derfor MEGET velkommen
til at træne sammen med os nogle gange, for at se om det skulle være noget.

Vel mødt til gode fodbold oplevelser og godt selskab!

Træner: Anna Huge-Christensen, tlf. 29 91 95 32